MucizeBirKalp Kizlar sütüm cok hızlı akıyor bebeğim ememiyor ac kalmiyo ama ağlamakla bitiyo herseferinde.. Ne yapmam lazım bilen varmi çaresiz kaldım artik o ağladıkça bende ağlıyorum
minnoscan MucizeBirKalp sırtınızı arkaya yaslayarak emzirin bi de Facebook’ta emzirme akademisi diye bir grup var oradaki postlara bi göz atın benim çok işime yarıyor
sedaa_aa http://www.lllturkiye.org/2013/04/fazla-sut.html?m=1 şurada yapabilecekleriniz yazıyor bi göz atın istersenız bi yakınım da ilk gelen sütü biraz boşaltıp tazyigini aldıktan sonra emzirmeye devam ederdi
Bebek-geliyor MucizeBirKalp geriye yaslanarak yada siz yatarak bebeği emzirmeyi deneyin. İnstagramda özgül kalkır diye emzirme danışanı var onun sayfasınsa görmüştüm.