Havva1995 5 haftalığa kadar sol kasıgım agrıdı şimdi 8+3 günlüğüm 2 haftadır sag Kasıgım agrıyor Neden acaba bebek daha olusmamısdır zaten gerçi bilmiyorum ilk gebeliğim dönmüş olabilir diyorlar dogrumudur🤭
byzza16 Havva1995 benimde ilk haftalar sol tarafımdaydi ağrı daha sonra sağda da olmaya başladı doktorum normal olduğunu söyledi normal canım takma kafana ☺️
Havva1995 Son_17gun aynen benmde ilk gebelik olunca şaşırdım öyle deyince en iyisi buraya sormak dedim 😁😁