Mothersgirl Happy_27 yani 20 gün sonra gitsen ücret ödemiyorsun kontrol olduğu için. Normalde özelde sadece 10 gün içinde gidersen ücret ödemiyorsun.
Happy_27 Mothersgirl onu doktor ayalıyo ztn bence yani bi kontrol hakkın var ama gerektıgınde çağırır yanlış bir şey söylemek istemem arayıp sorabıröırısnjz 🙂
Mothersgirl Happy_27 anladım çok teşekkür ederim🙏🏻 Ben şu an doktorumdan çok memnunum çok kalabalık da değil gayet ilgili de ama yine de ne olur ne olmaz diye yedinci aydan sonra belki Abdullah Göymene geçerim diye düşünüyorum.
Ates2020 Kbr33 medical park Sedat baylara gidiyorum çok iyi bir doktor tecrübesine de güvenirim. İlgili alakalı biri normal doğum taraftarı ikinci bebeğim
Birminiginannesi Kbr33 ben 21e kadar sanko yasemin kandemire gidiyordum yaşındanmı ne bunalmış ne bi bilgi veriyor ne bişey degiştirdim şimdi yasemine gidiyorum hem fiyat olarak uygun hemde doktor cok tatlıı
Birminiginannesi miraninannesi1 yasemin cok yi şdiogum ucreti sezeryana indirim yapıyolar 2000 normal 1250
Nur456 Kbr33 Abdullah göymen kesinlikle tavsiye ederim inşallah bende doğumu orada yapıcam internetten de araştırabilirsiniz çok ilgili en ince ayrıntısına kadar bilgilendiriyor muayene ücreti ise 300 tl