temizlik yaptım ama o kadar zorlandımki belim sanki ikiye ayrıldı . Oturma odasıyla mutfağı süpürmek bile eziyetti benim için ama mecbur ben yapcam o temizliğide 🥲 34 haftalığım bu arada . Bi yandan da acaba bu kadar zorlanırsam doğum başlar mı diye düşünmekten kendimi alamıyorm 🤷🏻♀️