34+6 da doğurduğumu sanip aslinda idrar yolu enfeksiyonu geçirmek cidden büyük başarı dün gece 12 den beri gelen ve siddeti hic degismeyen 3+1 gelen kasilmalar saaatlarce doğurdugunu zannettirdi kendini bu sayede 2 hastahane tecrubelendik devlet ve ozel seklinde devletteki ebe sagolsun oyle bir alttan muayne ettiki acilma var mi yokmu diye rahmimi koparcak sandim ozeldeki ebe cok nazik ve iyiydi agritmadi cidden devletteki ebeler kizmasinlar ama kadinlarin normal doğumdan kacmalarin sebebi yapilan bu muamele bence aonuc olarak devlet beni yenidoğan yeri yok diye kabul etmedi eğitim arastirmaya sevk etti yani madem nstde sancim yok acilma yok su gelmemis ama agrim var insan bi tahlil yapar acaba ne oldu diye hemen sevk edin hic ugrasma yok kim ne yaparsa yapsin cok asiri karisik bir gündü sonuc olarak idrar yaparken yanma hissetmemek gercek dogum kalsilmalari yasamakda enfeksiyon belirtisiymis aman ihmal etmeyin benim gibi suan serum takildi vs iyi geldi yoksa baska turlu kasilma engelleyici ciger gelistirici yapacaklardi gereksiz yerre son anda değişti