Merhaba arkadaşlar. Dün ayrıntılı ultrasona girdim. Her şey yerindeyken tek bir problemimiz çıktı o da kordondaki iki atardamardan birinin olmayışı. Yıkıldım. İnternetten araştırmalarıma göre çok görülen bir durum. Aranızda bunu yaşayan, bununla doğum yapan, yan etkilerini gören var mı? Yardımcı olur musunuz?