hilal8689 Merhaba hanımlar. Transfer sonrası 11. Gün betahcg 113.6 çıktı. Doktorum 15. Gün tekrarlamamı hamile olduğumu söyledi. Ama hiç 0.1den yüksek değer görmediğim için bilemiyorum. Düşük mü değer? Bu civarda olup hamileliği devam edenler var mı?
Peraaaa hilal8689 gayet iyi değerin cnm Ama ben beta 2 günde bie tekrarlanır ve arrtışı izlenir düzenli artıyormu diye biliyorum Ve ben öyle yapmıştım
hilal8689 Melekhkn teşekkür ederim yanıtın için. Uzun süredir tedavi oluyorum. 8-9 defa beta hcg yaptırdım. Hep 0.1di. O yüzden kaptırıp sevinemiyorum. İnşallah katlanır🙏🏻
hilal8689 Bsmlh çok teşekkür ederim. Defalarca aşılama ve yumurta takibi yaptırdım. Negatife o kadar alışmışım ki hala tam inanamıyorum 🙈
Bsmlh hilal8689 bende sen gibiydim inanamadım rabbım sorunsuz saglıkla kavustursun çok dikkat et kendıne milleti dinleme saglıklı güzel beslen inşallah kalp atışı büyük halınıde atarsın bebısının burdan🤲
Balum hilal8689 cok iyi canim oglum icin 114 cikmisti asilama ile hayirli olsun rabbim kucagina almayi nasip etsin simdi bende tekrar asilama baslicam insaAllah
Ftmklbk hilal8689 3. Gün transferi mi oldunuz yoksa 5. Gün mu. Değeriniz gayet normal görünüyor aslında sadece takip edilmesi lazım artış için
hilal8689 Ftmklbk 3. Gün transferi oldum. Testi 15. Gün tekrar etmemi söyledi doktor. İnşallah yükselir🙏🏻
Ftmklbk hilal8689 3. Gün transferine göre bence değeriniz çok güzel. Maşallah diyelim. Inşallah çok güzel ilerler❤
Aysenur-ozturk hilal8689 gayet güzel değerin 2 gün sonra kesin tekrar yaptırman gerekir doktorun istemedi mi o çok önemli en az %60 artış olmalı
Aysenur-ozturk hilal8689 evet doğrudur o zaman ❤️ Çok güzel çıkar inşallah benim 5. Gün embiriyosuydu 7. Günde 197 çıkmıştı aynı gün başka bir hanım vermişti 10. Günde 45 çıkmıştı neye göre değişiyor bilmiyorum ama Allah’ın izniyle gebesin ❤️
layetezelzel26 hilal8689 kuzum benim 19 çıkmıştııı 😂 ama elhamdulillah katlanarak arttı şimdi 10 haftalığız. Rabbimin izniyle sendede katlanır inşallah önemli olan katlanarak artması🙏🏻😇