busraerdalll Kızlar tatenoz aşısı olucam tek doz olcam ama 16. Haftamda çağırdılar gittim bebeğimin kalp atışını duyamadi yapmadı şimdi ,20 haftamdayim yine çağırıyor sizce erken mi biraz daha bekleyeyim mi
Busracobann busraerdalll ben 17 haftada oldum kalp atışını da dinlemedi sen hissediyormusun bebeği bide aşıyı sola vurdur 3-4 gün ağrı yapiyor en azından sağ elle işini görürsün
Beyzasel busraerdalll ben 18 haftalıkta gittim 20 haftada gel dediler 1. Dozu yapıcaklar gördüğüm kadarıyla burdan 20 zamanı galiba
Gizmolata busraerdalll ilk dozun doğru vurum tarihi 20. Haftadır normalde, bide kalp atışını duyup öyle vururlar
Kubra3525 busraerdalll canım banada 16 da gel dedi ama ilk doz 20. Haftada yapılıyor o yüzden bekledm
4cocuklu Benin 1 hafda oldu vurdurali ilk 2 gun agrim olmadi sonra sonra basladi bugunde baya sisdi sanki icinde yumurta gbi sislik var ve el degmiyo cok aciyo ya
Roserose1 4cocuklu benimde öyle hatta aşı olurken kafamı diğer tarafa çevirdim görmedim direk pamuk koydu yemin edebilirdim yapmadığına 😂 ama 2 gün sonra şişti üstüne yatamadım dokunamadım yavas yavas dagıtın orayı elinizle masaj gibi geçiyor ☺️
Ohaezgi busraerdalll 1 ay arayla yapılıyo canım zaten ben ilk dozu 12.haftada 2.dozu 16.haftada oldum bişey olmadı şükür şuan 37+5
Ayten25- busraerdalll Bende 20+4 de vuruldum diğeri içinde 1 ay sonra çağırdılar.Doktoruma danıştım 20 haftada yaptır demişti.