Kızlar 19+3 deyim fakat ağrılarım var ya. Rahime arada bi iğne saplanıyo gibi oluyo.
Sağ kasığım sertleşip ağrı yapıyo. Daha sonra ağrı karnımın sağ tarafına doğru geçiyo ve yne sertleşiyo
Birde bel ağrılarım var ki..
Benimle aynı belirtileri yaşayan var mı?