Hanımlar merhaba 37 hafta 6 günlük hamileyim ve bu gün sancim vardı biraz bazen sert oluyor önce hafif hafif sonra sertleşiyor nefes alırken bile aciyor bu bıraz arayla tekrar ediyor ılık bı duş aldım aldıktan sonra azaldı biraz ama gene fazlalasiyor doğum mu bu acaba doktorum da bundan 3 ay önce 1subatta doğum için gel demişti