Sinem4488 benimde sen gibiydi ense kalınlığı falan iyiydi ama kan oranlarımda dengesizlik vardı, çok araştırdım bi firmada yaptırdım fetal dna pozitif geldi down sonucum, çok ağladım çok üzüldüm direk aminiyosenteze gittik halbuki hiç istemiyodum ben onu aklını karıştırmak istemem ama benim fetal dnada serbest fetal oranım düşük çıkmış kanım tam parçalara ayrılmadan ufacık bişeyden pozitif demişler ankarada genetikçi dedi bunu ama yinede yaptırdım aminiyoyu ilk hafta sonucum sağlıklı çıktı şimdi kültürü bekliyorum ve ben test sonucumdan sonra çok araştırdım herkes yanılma payı kesinlikle yok desede o fetal dna’nın çok annede de yanılmış ki oda bi yerden tarama testi şimdiki aklım olsa yaptırmam ama aminiyodan daha iyi tabiki 🙄 kendi hikayemi anlatmak istedim sana inan sonucun kötü gelsede bi ümit olabiliyomuş ve biz inan %1 lik umut için şuan herşeyimizi veriyoruz. Bide şu çıkarsa aldırcakmısın sanki diyen anneler lütfen o kadarına siz karışmayın herkesin kendi kararı aldırmak için değil belki kesin sonuca doğuma kadar kendini hazırlamak için yapıyo yada bu dünyada evlat büyütmek zaten zorken belki ona daha zor gelir duyar kasmayın ve insanları burda üzmeyin kendimden biliyorum öyle yazanlar oldukça çok üzülürdüm onlar iyi annede ben mi kötüyüm diye siz sadece sorulanı cevaplayın lütfen gerisi yazan yaptıran annelere kalmış🙏🏼