Sürekli çarpıntı hissi yaşıyorum kalbim ağzımda atıyor, iki aydır bu durumdan kurtulamadım şu an 20 haftalığım.
Gece aniden uykudan sıçrayarak uyanıyorum nefes alamıyorum boğuluyorum Kalbim o kadar hızlı atıyor ki.
180 190 görüyorum nabızda.
Gün içerisinde ölçtüm zaman 120-130 arası çıkıyor.
Hamilelikte dideral veya Beloc kullananlar varmış acaba bebekde gelişim geriliği falan yapıyor mu. Biz çarpıntı yaşadığımız zaman bebek bundan olumsuz etkileniyor mu acaba en çok bunu merak ediyorum😟😟
Çarpıntı ile yaşamak çok zor.
Kansızlık tandır diye düşündüm ama abartılacak bir kansızlığım yok demir ilacı alıyorum zaten her gün🤔🤔 varmı bu durumu yasayıp çözüm bulan.