Esralacn İyi akşamlar kızlar 26 haftalık Sabahtan beri aşırı bulantı başağırısı tansiyonum ölçüyorum gayet normal bulantının sebebi ne olabilir lütfen cevap yazarsanız sevinirim
Ayseege6156 Esralacn bulantı gayet normal bi durum hamileyiz sonuçta hangş haftada bulanırsa bulansın normal kabul ediliyor
anneebrulice Esralacn başağrısı bulantıyı tetikler zaten önce başağrısınızı geçirmeye çalışın ılık duş alın bende çok yaşadım bu anlattıklarınızı rabbim şifa versin
Esralacn Ayseege6156 ben bilmiyordum bide gebelik zehirlenmesi diyince internette korktum ama hamileliğim boyunca ilk bulantım
Ayseege6156 Esralacn gebelik zehirlenmesinin bir sürü nedeni var canım sen internetten bakma kafayı yersin valla