mugecelikkol kızlar 12 haftalık hamileyim göbeğimin deliğimi desem karnım mı desem içten gıdıklanıyor gibi bi his oluyor baya belirgin hissediyorum bu hareketlendiği anlamınamı geliyor ??
Ozge0200 mugecelikkol ay aynı şey bende de var özellikle dinlemeye aldım kendimi tırmalama gibi baktım internetten 12 hastalıkken hissedilebilirmiş 2. Gebelikte benim ikinci sizin ilk mi
mugecelikkol Seymamuge bende aynı şeyi söyledim doktoruma ama öyle gaz olmaz dedi yani resmen gıdıklanıyorum 😃
buiyimi mugecelikkol bende öyle hissediyorum gıdıklama gibi ikinci gebelik ondan mı bilmiyorum erken geldi bana da