Kızlar bende gittim 3 hafta önce açlığa bakmadılar direkt 50 mg verdiler 242 çıktı o 1.ölçümde 2.tokluğa bakmadılar bile direk dahiliyeye yönlendirdiler.. Neyse gittim ölçüm cihazı aldım evde ölçtüm Birtane de gebelik diyet listesi indirdim onun uyguladım düştü sonra diyetisyene başladım daha da düştü şuan bebek hastayla uyumlu gidiyor umarım ileri de bişey olmaz. Ama canım inanılmaz şekerli şeyler çekiyor