Ebruuuylmz bnm şekerim ilk başta yüksek çkti daha sonra doktorum dahiliye doktoruna yönlendrdi 100 ml içecek içtim 4 saat üst üste her saat kan aldılar sadece 2. Saatte ki değerim yüksekti diğerleri normaldi şeker yok ama her ihtimale karşı dikkat et dedi evde ölçüm yaptm kndim bi skntı yok değerlerm normal ama hamurişi çok fazla yemiyorm artk tatlıyla zaten aram pek yok normal besleniyorm pilav filan da yemiyorm tabi bebekte sağlıklı gayet 🙃