Sevgili annelerim canım anne adaylarım ilk önce hepinize sağlıklı günler dilerim 🤗 Bir bilseniz başıma neler geldi 22 haftalik hamileyim 1 hafta önce ayrıntılı ultrasyona gittim o zman 21.haftadaydm doktor beni iceri odaya aldi bana cocugun kilosunu boyunu sordu ben 6.ayima gelmisim ben nerden bilicem cocugumun 6.ayda boyu kilosu ne kadar neyse sonra yarim saat falan icerde durdum bana dedi ki doktor suan kaçıncı haftadasn bende dedim 21 sonra bana dedi ki bebegi 19+5 olarak ölcüyorum dedi ben anlayamadim ne demek istedigini benim sat 30.08.2020 bu yüzden dedi bana onuda anlayamadim neyse bilirsiniz ayrıntılı ultrasyonda bütün anne adaylarna sarı renkli bebek fotosu verilir bana vermedi üstelik konusmama da izin vermedi ben şimdi haftaya kendi doktoruma gidicem ona da anlatcam bu olayı. Yani benim ilk gebeligim 5 sene bekledim neler cektim 3 sene tedavi oldum 4.senede teşhis kondu ameliyat oldum 5.senemde hamile kaldım ben yavrumun kime benzedigini net bir şekilde göremedim yani bu beni çok üzdü siz olsanız ne yapardınız 😐