Prens_Annesi1 Merhaba kızlar ben bugün temizlik yaparken asperox ile domestosu karıştırdım sonradan boğazım yandı ve ağzım acılaştı acaba zehirlendimmi 12 haftalıkta hamileyim acaba bebeğime bişey olmuşmudur çok korkuyorum doktora gitsem mi bilmiyorum
Bireylulmasali Prens_Annesi1 neden bu kadar yoruyorsunuz ki kendinizi eşiniz yapsa böyle şeyleri keşke
Happylif3 Prens_Annesi1 Acaba bişey olmuşmudur bebeğime diye korkup doktora gitsemmi bilemedim diye sonuçlandırmak??? Düşünmeden mi yazıyosunuz vallahi şaşıyorum bazen. Bari yoğurt ye.
Ugur_bocegi001 Prens_Annesi1 Balkona çıkıp hava alman ve yoğurt tüketmen gerek böyle durumlarda. Elini yüzünü de yıka. Ama bebeğe birşey olduğunu düşünmüyorum 🙄 yine de kesin konuşmamam gereken bir durum. Tedbirini al ama böyle durumlarda tek tek karıştırmadan işini yapmalısın.
Prens_Annesi1 Bireylulmasali Kendimi Yorcak kadar iş yapmıyorum zaten lavaboyu yıkıyordum sadece hamileliğim kolay geçtiği için her işimi yapabiliyorum ama böyle bişey yaşadığım için korktum
Bilge44 Iki türden deterjanı karıştırmayın lütfen kendinizde de kalıcı hasarlara neden olabilir. Bol bol temiz hava ayran yoğurt süt tüketin. Şikayetleriniz artıyorsa acile gidin beklemeden 🤦🏻♀️