Esraa54 PinarCaliskan tansiyon veya şekerinizi ölçtünüz mü?Benim tansiyonum düştüğünde başım çatlıyacak gibi ağrır gözümede vurur ağrısı
PinarCaliskan Esraa54 Ölçtüm tansiyon düşüktü az , bide migren var bende çok fena oldum gece kaç saat geçti üzerinden şuan bile hala kafam sepet gibi