Mssm Kızlar tam 9 hafta 6günlük hamileyim ama hiç belirtim yok ne göğüslerde ne de diğer belirtiler bu beni çok endişelendiriyor aynı olan arkadaşlar var mı ilk başlar vardı ama şimdi hiç bişey yok bu beni korkutuyor hiç hamile değilmişim gibi 🤔
Ohaezgi Mssm neden korkuyosunuz bence şükredin herkes kuscak başı döncek göğüsleri ağrıcak değil ya 😂
nurbanusan Mssm benim de öylee 9+4 üm hiç belirtim yok, iki hafta sonra randevuyu iple çekiyorum sağlıklı olduğunu görmek için
Kubra3525 Mssm endişelencek bi durum yok süreci kimisi rahat geçiriyor benim arkadaşım 9 ay boyunca 1 kez kusmadan mide yanması yaşamadan geçirdi ama ben 4 ay boyunca kusmaktan kilo verdim hayattan sogudum😅
Mssm Son_17gun önceden hepsi vardı şimdi hepsi kaybolu verdi göğüslerim ağrırdı şişmişti ini verdi resmen
nurbanusan Mssm iyidir yaa , zaten kötü bişey olsa vücut atmaya çalışır bence belli eder yani bi şekilde diye düşünüyorum 😁
lily-11 Mssm zamanla belirtiler azalıp kayboluyor zaten(: ben de neden midem bulanmıyor diye takmıştım kafaya. Doktora da sordum hiç midem bulanmıyor diye sen çok şanslısın demişti😅 ilk kustuğumda çok sevinmiştim oh be demiştim😂 kafanıza takmayın bence herkesin farklı geçiyor hamileliği:)
Zlyhh Mssm Mssm daha ne istiyorsun 😅 ben ilk aydan beri mahvoldum 10 u haftanın içindeyim ben ev eşim perişanız 😬
September_ Mssm yaa ne güzel işte ben de bir an önce geçse artık diye bekliyorum 14 hafta olacak hala kusuyorum hala midem bulanıyor 😄