eko1618 biraz önce geldik eve fizyolojik bi durum yokmuş, strese bağlı muhtemelen dedi bi ilaç verdi ağrı devam ederse yine gel biraz rahatlat kendini vs dedi. 2 kere ultrasona soktular, alttan ultrasona da soktular. Nts ye bağladılar bayağı baktılar yani, dr ailevi durumlara bişey yapamıyorum işte stresten uzak durmaya çalış dedi. 😔