Kızlar sabah 8′den beri sancılarım vardı çoğalınca hastaneye gittim ve muayene oldum 2 cm açıklığım mevcut ve hastane de nişanım da geldi gerçekten çok sancılı bir süreç geçiriyorum doktor 3-4 saat eve git dedi kolum da damar yolu ile eve geldim 8 gibi tekrar hastaneye gideceğim lütfen bu gece kucağıma almayı nasip etsin Allah’ım dualarınız da beni de geçirin olur mu ❤️😢