Umay05 ben de kulak asmamaya calisiyorum
Happylif3 tercih yapmayi hic dusunmedim, kedimizin adi maya burda onun ismini kullanacak kadar cok seviyorum🤗 bebegimin ablasi diye seviyorum onu. Sadece bebegi dogduktan sonra sıkınti yasayan var mi diye merak ettim. Fazlasiyla dikkat ediyoruz yedigi mamadan tutun da aşılarina kadar. Cok arastirdim hayvan beslemenin zarari yok, faydasi cok diye😊 benim ki merak ve yasanan tecrubeler. Tesekkurler 💐