Merhaba,
Yeni evliyim çamaşır makinem her çamaşırı yıpratıyor, beyaz toplar kalıyor üzerinde. Deterjan kullandım, sabun granül kullandım geçmiyor. Sanki beyaz beyaz tozlar kalıyor gibi. Makineden çıkarınca çırpmak zorunda kalıyorum bayadır.
Şimdi bebek için bir sürü çamaşır alacağım, ben bunları nasıl yıkayacağım:(( ya hepsi toz , yumak olursa. Elde mi yıkasam yavaş yavaş. Gerçekten şimdiden strese girdim ya makine değiştirmeyi bile düşünüyorum. Bebe çamaşırları siz nasi yıkıyorsunuz