Fatmaayae
Kuzum benim bebeğim 35.haftam biterken hala başı yukardaydi sezeryan diyordu ama 36 ya girdim bebeğim döndü şimdi iki haftadır başı assagida o yüzden normal doğum zaten ben kendim de normal doğum istiyordum şu anlık normal doğuma engel hiçbir sebepim yok sancimin gelmesini bekliyorum ne zaman gelmek isterse o gün gidip kavuşacam insAllah bebeğime 🥰🤲🌹💞❤️