Sevdalianne Oykum_06ankara ben de tup bebekle ikizlerime hamileyim 24 haftalik olduk cinsiyetler belli mi sizin
Peraaaa Bende tüp bebekle gebeyim, düşe kalka zorluklarla 14+1deyiz Umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Eliff322 Huzurmelegim_28 benim ilki tutmadı ama doktorum yüzünden yanlış hastane tercih ettim ikincisi şu anda yurt şükürler olsun
Sky2606 Benim de tüp bebek, ikizlerime hamileyim🥰 25 +1 olduk bugün çok şükür 🤲❤️Rabbim dileyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu 🤲