Gamzee26 canım ilk doğumda sezeryan oldum sütüm hemen gelmedi kendimde hatalar yaptım manuel pompa kullanmıştım o zaman wee babynin ve canımı yakıyordu zaman harcıyor yorucu sağ sağ iki gıdım süt geliyor o yüzden şuan kesinlikle elektrikli aldım bugün lansinoh tekli teklide gayet iyi ikili çekimde vakum azaliyoemus çalışıyorsan ikiliye gerek yok bence akşam denedim 10-15 saniye gayet güzel vakumluyor sevdim şuan doğuma daha var ama inmisken alayım dedim fiyat daha da artmasin diye