baharclk Merhaba kızlar 25 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım, göbeğimin rengi siyahlaştı karardı leke leke gibi,böyle bişey başına gelen varmı düzelirmi🤔
Anneadayi13 baharclk bende de aynı şey var çok can sıkıcı geçer mi acaba bende 27 gün önce sezaryen doğum yaptım 🙁
AyeglGzkaraKarabulut baharclk geçiyor canım o korkma berbat bir görüntü şuanda bende korkmuştum ilk gebelikte karın gerildiği için oluyor büyük ihtimal iki ay içinde geçmişti benimki
HicranKzn Birazdan yazarlar. Yazayım da üste çıksın postun🙂. Bi kaç gündür form kasıyor ondan görememişti olabilirler🤗🌸
AyeglGzkaraKarabulut Anneadayi13 geçiyor canım benimde olmuştu ki herkeste var zaten karın eti kendini topladıkça o da düzeliyor iki ay sürmüştü benim
baharclk Anneadayi13 AyeglGzkaraKarabulut bakalm inşallah geçer ya normal bişey olmasına sevndim çok korkmuştum çnkü bde badem yagı kullanıyodm tüyleri karartıyo derler ya ondanmı oldu acaba ddm
Anneadayi13 AyeglGzkaraKarabulut sağol canım inşallah aslında düşününce karın ne halden ne hale geliyor haklisin