Tıkanıp kuruyup yanması için gerçekten anında rahatlama sağlıyor. Ben marka belirtmek istemedim ama elimde hem bephantol hem de arkonun yine ona benzer nemlendiricisi var. İkisi de oldukça etkili oldu. İnanılmaz rahatlık sağladı. Tıkanıklık için de denemediğim ama kulaktan duyma olarak bildiğim serum fizyolajik (serum sıvısı,tuzlu su ) çok etkiliymiş.