Dilarraa Kahverengi akıntım olduğu için doktor progestan verdi 1 haftadır kullanıyorum geçer gibi oluyor 2 gün gelmiyor akıntı sonra geri koyu şekilde geliyor akıntı tamamen geçene kadar mı kullanılıyor
Sed22-09 Dilarraa doktor kesene kadar devam canım sen kendine göre bırakma sakın bitse bile uzun süre devam edilebiliyor ona
Happylif3 Dilarraa Ama sen cinsel ilişki uzun yol ve ağır işlere ara veriyorsun canım. Umarım doktorun bu uyarıları yapmıştır. 3 ay en az
Selinda Dilarraa ben tam 3 ay kullandım. Dün bıraktırdı daha. Hiçbir tehlike kalmadığında bıraktırıyorlar
Happylif3 Dilarraa İşte böyle hata yapılıyor. Sen yaz sor canım. Banada demedi ben kendim araştırıp sorunca evet evet diyor ağzına iki tane patlatasım geldi o an doktorun
Sed22-09 Dilarraa evet alınabiliyor canım ama yazdır daha uygun normalde 60 TL falan ama yazdırınca çok uyguna geliyor
Asx Dilarraa doktorunuz risk görmediği zaman kesiyor 10. haftaya kadar kullandım bırak demişti 2 hafta bırakmıştım sonra 2 3 hafta tekrar kullandım sonra bırakmamı söyledi.
Bireylulmasali Ben ilk 16 hafta kullandım sonra bıraktırdı dr yan etkisi olmayan doğal hormon üstelik bebeğin sağlıklı tutunması açısından çok önemli