Kizlar benim gibi olan var mı kanım pıhtı değeri oksapar kullanmama rağmen git gide artıyor artık zor nefes alıyorum bazen ağlama derecesine geliyorum geceleri nefes alamadigim için uyuyamıyorum. Sabah akşam 4000 kullanıyorum 39 haftalık gebeyim doğum suanlik görünmüyor bekliyoruz ama ben herseye katlaniyorum bel ağrısı bacak ağrısı çatı ağrısı ama nefessizlige dayanamıyorum. Gece doktora gidecektim nefes alamadigim için ama zaten iğne kullanıyorum ne yapabilirleerki diye düşündüğüm için gidemiyorum. Başına gelen var mı sizler naptiniz bu dönemde yardımcı olursanız cok sevinirim. Nefes alamamak çok kötü 😔