Hatice4446 19 hafta sizlerdede oluyor mu böyle bazen adet sancıısı gibi sancı ağrı arada böyle giriyor bana çok kötü oluyorum neden olabilir ki gaz sancımı
Happylif3 Hatice4446 Olabilir. Gittikçede artacak. Organlar yukaro doğru çıktıkça yer daraldıkça. Geldikçe sal canım😄 sakın tutayım deme
Asude967 Hatice4446 hemde ne kötü ama bebek yukarı çıktıkça rahatlıyorsun 24 ten sonra çok azaldı benim