Bazı iki isimler var kalıplaşmış isim gibi birlikte söyleniyor. Mesela; Yunus Emre, Mehmet emin ama bazı isimler de var ki ikisi de başlı başına çok ağır isimler. Yani eğer iki isim konuluyorsa birbirine uyumu önemli ikisi aynı anda söylenmeli. Ama diğer türlü ben tek isim taraftarıyım kısa ve öz, biri o ismi dedi biri bu ismi dedi kargaşası olmayacak. 🤷🏻♀️🥰