ben zamanını kaçırdığım için yaptırmadım 30 haftam bitti sonradan öğrendim ki 2.dozu 32 hafta bile yapılabiliniyormuş 4 haft arayla olmak gerekiyormuş, bir kaç doktora danıştım yaptırmasam da sorun olmayacağını söyledi ilk gebeliğimde de doktorum önermemişti yaptırmamıştım