Kürtaj sonrası tüplerde tıkanıklık yaşayan var mı? 6 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım, hala hamille kalamadım, artık tıkanıklık mı var acaba diye düşünmeye başladım. Kürtaj sonrası antibiyotik yazdı doktor , enfeksiyonu önlemek için. Enfeksiyon yaşadığımı düşünmüyorum.