Merhaba arkadaslar,
ben 5+3 gebeyim. 2 gün önce dr a giTtim Kese ve kalp atışı duyulmadı 10 gün sonra yeniden gidicem. Betahcg değerim de düzenli artış olmuştu.. sormak istediğim 2 gündür kasık ağrım falan kesildi. Uyandığımda hiç bişey yokmuş gibi hissediyorum sanki eski normal günlerimde ki gibi. 2 gün öncesine kadar kasık ağrısı ani hareketlerde kramp tarzı şeylerle kendini hatırlatırdı. Şimdi bişey yok acaba bir sorun olabilir mi? Yoksa normal midir? Doktora gitsemmi acaba?