civciv1520 Ben normal doğum istedim kızım makat geliş olduğu için zorunlu sezaryen oldum , normal istememin tek sebebi sezaryenden çok korkutulmuş olmamdı. Hiç öyle korkutucu değil, belden iğne çok acılı dediler hissetmedim bile, ilk yürüyüş çok zor başın döner miden bulanır dediler hiç biri olmadı, sütün gelmez dediler hemen geldi, kilolar gitmez dediler zaten 10 kilo almıştım 7 kilosu gitti bile birtek sezaryen göbeğim kaldı. Herkesin normal doğumu bir olmadığı gibi sezaryeni de bir değil korkmayın 🙏🏻💕