Mmelikee Kaderalisaridag bndede var cnm doktoruma sordum normal dedi dayanilmayacak kadarsa acile yada dr unu arayabilirsn. Bzde 30+2 yiz 😍🤗
Akin59 Kaderalisaridag benimde oyle oluyordu telaslanma 37 haftalik oldum bile daha sik olmaya basladi
Annesininminigi Kaderalisaridag yaaa resmen beni anlatmışsın 29+5 im vajinamda sanki igne batiriyolar gibi sızlıyor anlamadim sebebini
Demir Kontrolüm daha 3 gün önceydi göbek deliği ve vajina batması olduğunu söyleyince doktorum muayne etti risk var mı diye birşey yok çok şükür ama hala devam edince korkuyorum hemen uzanıyorum😖28+3 bu arada.