Kızlar 1 ay önce apandisitlerim patladı ameliyat oldum belden iğne ile. Bebeğim de bende çok iyiyiz ama hep korkuyorum karnım gerildikçe iç dikişim patlar mı diye 😔 dışta birşey kalmadı yara geçti dikiş alındı ama iç dikiş beni çok korkutuyor 😢 apandisit olan varmı hamileliğinde ?