Semaaaaanurrrr Kızlar merhaba Dr raporlu oksobar iğne yazdı bir kutu bitince üç kutu yazacam dedi biz 1 kutuya para ödemedik ama 3 e ödenir mi raporlu ya bazıları oduyormus ama bizde öyle bişey olmadı
Zeynepahmett Semaaaaanurrrr rapor olunca hiç ödemiyorsun canim. 9 kutuya kadar da alabiliyorsun tek seferde
serenty_123 Semaaaaanurrrr benimde raporum var ben ödüyorum ücret hiç anlamadim aradaki farkı kimisi ödüyor kimisi ödemiyor çözemedim
Beyzabuglem Semaaaaanurrrr bende raporluyum oksapar kullanıyorum 4 kutuya 125 TL oduyorum canım cuma aldım
Beyzabuglem serenty_123 bende ödüyorum ayda 4 kutu alıyorum 125 TL oduyorum raporunda var ödemeyenler nasil yapiyo anlamıyorum bende
Zgr26 Semaaaaanurrrr raporlu olanlara para ödenmiyor. Benim enoxa raporum vardı 3 kutu ona ödemedim. Aynı raporla bir kutu oksapar da aldım ona da ödemedim. Ücret çıkarsa bil ki muayene ücretidir
serenty_123 Zgr26 yo hayır aralık ayından beri alıyorum her seferinde iğne ücreti ödüyorum 30 adet alırsam 105 tl ödüyorum
Elifkskl Ben sağlık ocağında yazdırdım iğneyi 40 tl ye aldım 1 kutusunu kese görünce kadın doğumdan rapor alacağım bende bakalım
Mge127 Elifkskl hayır dışarda tutabilirsin ben de yazın kullandım o sıcaklarda dışarda tuttum bir şey olmadı
Hatisyavuz Semaaaaanurrrr ben 6kutu aldım 1lira ödemedim raporunla gidip alıyorsun her defasında reçete istemiyorlar rapor olunca da
serenty_123 Hatisyavuz özele gidiyorum kadın doğumcum çıkardı raporu 1 yıllık acaba özel de çıkarıldı diye mi ücret oduyoruz biz
Mge127 Semaaaaanurrrr hamileyken mi kullanıyorsun canım? Ben doğumdan sonra kullandım raporluydu hiç para ödemedim
Zgr26 serenty_123 ben de özele gidiyorum ve ödemiyorum. İsterseniz eczacınıza sorun sizinle paylaşacaktır. Raporlu ilaçlara para ödenmez.