Ben puset örtüsü yaptırdım malum pandemi vs hastane çıkışında Pusetsiz bebeği vermiyorlar çıkışta asansöre vs binilecek falan o asansörde belki bizden başka insanlarda olacak çocuk kapalı ortamda o havayı solumasın vs diye çok ince düşündüğüm için yaptırdım