ertugrulunannesi Merhaba bayanlar , bu benim 2. Gebeliğim. Birincisi mecburi sezaryen oldu. Peki şimdi yine sezaryen olurken devlet hastanesinde gün vermeden 41. Haftaya kadar beklettikleri doğru mu?
Nehmir ertugrulunannesi burda ikinci doğumda erken tarih verildiğini okumuştm ilk doğumda bekletiyorlarmış sonuna kadr devlette
Beyzan ertugrulunannesi hayır Sezaryen için bekletmiyor. Normal Ameliyat için gün veirir gibi bebeğin haftasına uygun gün veriyor en azından benim Burda öyle. Çünkü beklenecek bir şey yok. Bebeğin haftasından başka
Burcuu3761 ertugrulunannesi ikinci sezaryende devlet 37 hafta sonu yada 38 haftaları tercih ediyor o da doktordan doltora değişiyor mesela ben 35 haftalığım gebelik şekerim var iri bebek dedi 36 haftada sezaryen olacağım