Merhaba arkadaşlar,ben 19 haftalığım ve 10 gündür rahimde kasılmalarım var ayrı yetten enfeksiyonumda varmış antibiyotik kullanıyorum.bide iki gün önce doktora gittiğimde bebeğimin başı aşagıdaymış şuanda benim gibi sorunlar yaşayan varmı acaba? Kasılmalar yüzünden eğilemiyorum bile