Zeyneep7
Vücudunuzu hiç dinlemenin nolur ben de hergun acaba dediğim günleri bilirim ama son ay artık adet olacam dedim, göğsüm ağrıdı dedimki prolaktinim yükseldi. Test yaptım çizgi göremedim karanlıkmis etraf fırlattım attım sonra elime aldım atayim çöpe diye baktım silik çizgi. Her şeyin zamanı var emin olun bazen sınavlardan geçiyoruz öyle elde ediyoruz bir şeyleri. Ben de ciddi bir ameliyat oldum 6 sonra kısmet oldu gebelik 🌸hakkınızda hayırlısı olur inşallah hamilemin duası kabul olur derler Allah biran önce gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻🥰