Gzmmmmmm canım açlık 90 altı tokluk 140 ın altı olması lazım benim açlıkta sorun yok ama tokluk ara sıra yükseliyor maalesef ben diyet yapıyorum birde cihaz aldım her gün açlık tokluk evde ölçüyorum doktorum bana çok kötü değil erken doğum olmasın diye dikkat etmen gerekiyor şeker yüklemesi yaptın mı sen birde