Merhaba canım pazartesi günü tam 10 haftalık olucaz allahın izniyle çarşamba günü doktora gitmiştim aserme varmı dedi bende sürekli tatlı yiyorum dedim çikolata şerbetli tatlılar şeker yada şekerli tatlı şeyler cok fazla tüketiyorum doktorum bana ye ama çok yeme dedi yeteri kadarını ye kendini durdur bebek diyabet hastası olabilir dikkat et dedi kilom iyi kilo almadım ama bebek icin dikkatli olmamz gerekiyo