🤣 benim de kızım da öyleydi o yüzden bende telefonu yanıma alırsın hareket etmesini beklerdim sonra hareket etmeye başlayınca hiç kımıldan madan yavaş bir sekilde telefonu alır çekerdim hareket ettikçe bebek hareketlerini bırakır çünkü 🤣 birde böyle dene çok yavaş bir sekilde telefonu al eline ve telefonu yanına al öyle yat yada otur😊