19+1 deyiz hamileliğimin başından bu yana kahvaltıya çok geç saatte başlıyorum ne kadar erken uyansamda acıkmış hissetmiyorum sadece kahvaltıda böyle oluyor. Saat 2 gibi yapıyorum sonra ara öğün yapıp akşam yemeğine geçiyoruz zaten. bu yüzden hamilelikte günde 3 öğün yiyin kuralını bi türlü yapamıyorum. Kimler böyle? Düzene sokmalı mıyım artık🤔😩