Rana-10 Ugur_bocegi001 bizimki daha çok yeni ama gerinme isteği bende de var maalesef geceleri sürekli gerinirken uyanıyorum
Ugur_bocegi001 tanya25 Öyle mi 😌 sizde bugün 12. Haftanıza girdiniz demek 🌼 Sizde de aynı sorun var mı peki ?
Ugur_bocegi001 Bilge44 gerçekten mi 🙄 Allah korusun gerçekten ama hep yorgunluktan oluyor sanıdım nasıl engel olacağımı bilmiyorum 😒
Bilge44 Ugur_bocegi001 Ilk zamanlar bunu duydum daha da gerinmek istedim 🤦🏻♀️zor duruyordum valla aman dikkat edin dikkatinizi dağıtın, yataktan kalkın tedbir bizden takdir Allah’tan 🤲🏻💕
tanya25 Ugur_bocegi001 gerinme konusunda bende öyleyim canım sorma vallahi. Bulantım başından beri hiç olmadı. Göğüs hassasiyetim çoktu bu hafta azaldı. Bi de adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor ara ara karnımda ve belimde 😌
Asx Ugur_bocegi001 2si sağlıksız olmak üzere 3 gebelik geçirdim hiçbirinde en ufak bulantım olmadı annemde de hiç olmamış genetik mi bilmem beni de korkuttular her an acaba nolcakla geçirdim