Bazı sitelerde de görüyorum anne olduktan sonra göz altı morlukları uykusuzluk dağınık saçlar kendine zaman ayıramama bizi bekliyor gibi ve bu beni hem üzüyor hem korkutuyor tamam çocuğumu seviyorum ama netice de bende bir insanım güzel giyinmeyi bile unutun her yeriniz süt ve kusmuk olacak deniliyor cidden o kadar kötü mü herşey 😞